دانستنی های دزدگیر اماکن و ساختمان ها

همه چیز در رابطه با دزدگیر اماکن و ساختمان های اداری و تجاری

دانستنی های دزدگیر اماکن و ساختمان ها

همه چیز در رابطه با دزدگیر اماکن و ساختمان های اداری و تجاری

کلیه اطلاعات توضیحی تکمیلی و دانستنی های روز نصب دزدگیر های اماکن و ساختمان های اداری و تجاری در وب لاگ دزدگیر ها

  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از دزدگیر در اماکن :



سارقان و خلافکاران فرصت طلب هستند و همواره به دنبال اهداف آسان می گردند. مطالعات متعدد کارشناسان نشان می دهد که ساختمان هایی که مجهز به دزدگیر اماکن نیستند، سه برابر بیشتر از ساختمان هایی که سیستم نظارتی پیشرفته ای دارند، مورد سرقت قرار می گیرند.


هنگامی که کسی یک سیستم امنیتی مجهز را در ساختمان خود نصب می کند و با قرار دادن تابلو، دیگران را در جریان تحت پوشش قرار داشتن ساختمان می کند، احتمال ورود سارقان به آن ساختمان بسیار کاهش پیدا می کند. در چنین شرایطی سارقان می دانند که فعالیت آن ها شکست خواهد خورد و چهره آن ها شناسایی خواهد شد.


مزیت دیگر نصب دزدگیر اماکن این است که کاربر می تواند از راه دور، ساختمان خود را مدیریت کند. کاربر می تواند از هر نقطه ای در جهان، سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کند، از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد.


مزایای استفاده از دزدگیر اماکن


مشکلات استفاده از دزدگیر در اماکن :


۱- خطای چشمی‌ها بخاطر نور خورشید

ممکن است آژیر خطا در زمان مشخصی از روز با تلورانس چند دقیقه به صدا در‌آید. احتمالا این خطا مربوط به انعکاس نور خورشید می‌باشد. در این حالت اغلب تابش نور خورشید به جسمی منعکس کننده، باعث شکست نور به داخل چشمی می‌شود و این عمل باعث تحریک چشم و آلارم خطا خواهد شد.


۲- خرابی باتری

ممکن است آژیر خطا بعد از گذشت زمانی نسبتا زیاد از زمان فعال کردن دستگاه به صدا درآید. دلیل عمده این آژیر خطا ممکن است باتری باشد. خرابی باتری باعث جریان کشی بیش از حد از دستگاه خواهد شد و باعث آلارم مزاحم می‌گردد. باید توجه داشت که جهت تست باتری هیچ وقت تست ولتاژی باتری کافی نیست. ممکن است ولتاژ ۱۲ ولت را داشته باشید ولی جریان دهی باتری کم شده باشد. جهت تست این مورد، باید برق را قطع کرده بعد از چند دقیقه ولتاژ را مجددا تست نمایید.


۳- به صدا در آمدن آژیر بلافاصله بعد از فعال کردن دزدگیر

اگر بلافاصله بعد از فعال نمودن دزدگیر، آژیر هشدار به صدا درآید، باید موارد ذیل را چک کرد:


ابتدا از سالم بودن فیوز AUX اطمینان حاصل نمایید.

با جامپر کردن زون‌ها از سلامت دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

در صورت سالم بودن دستگاه دزدگیر اماکن، باید سنسورهایی که روی مکان مورد نظر (مکانی که آلارم می‌دهد) نصب هستند، را از داخل سنسور جامپر کرد.

مزیت بعدی نصب دزدگیر اماکن در ساختمان ها این است که شرکت های بیمه در سراسر جهان، برای خانه هایی که سیستم امنیتی دارند، تخفیف قایل می شوند.

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • مهدی محسنی نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی