دانستنی های دزدگیر اماکن و ساختمان ها

همه چیز در رابطه با دزدگیر اماکن و ساختمان های اداری و تجاری

دانستنی های دزدگیر اماکن و ساختمان ها

همه چیز در رابطه با دزدگیر اماکن و ساختمان های اداری و تجاری

کلیه اطلاعات توضیحی تکمیلی و دانستنی های روز نصب دزدگیر های اماکن و ساختمان های اداری و تجاری در وب لاگ دزدگیر ها

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای استفاده از ملات به عنوان زیرکاری، باید سیمان را با آب مخلوط کرد. بهترین نسبت برای ترکیب این دو،یک به شش است. ملات بدست آمده با این نسبت مناسب ترین غلظت را برای زیرکاری دارد. باید به این نکته توجه شود که نباید آب را به یکباره به سیمان اضافه کرد. بهتر است ملات را با اضافه کردن مرحله ای سیمان آماده کنیم، چند دقیقه منتظر بمانیم و بعد اگر ملات، غلظت مناسب داشت آنگاه شروع به کار کنیم.

ملات آماده شده را فقط روی 4 تا 6 متر مربع از کار می ریزیم و با ایزار مخصوص این کار روی سطح، کاملا پخش و صاف می کنیم. در مرحله بعد کاشی و سرامیک را روی سطح قرار می دهیم (با توجه به بندکشی یا طرح پیاده سازی شده از قبل). دقت شود که بهتر است در نصب کاشی سطح زیرین کاشی که روی ملات قرار می گیرد کاملا تمیز و مقداری هم مرطوب باشد.

معمولا از چکش پلاستکی کوچیکی برای ضربه زدن به سطح رویی سرامیک بعد از قرارگیری روی ملات استفاده می شود. این کار باعث چسبیدن کامل سرامیک به ملات می شود. بعد از قرار دادن سرامیک و کاشی روی ملات از دستگاهی به نام فاصله گذار برای تعیین فاصله بین کاشی ها استفاده می شود. در نهایت این فاصله را با دوغاب پر می کنیم. پس از پایان کار در فاصله سه تا شش ساعت باید مجددا از دوغاب استفاده شود.

استفاده از چسب هم مانند ملات است. پس از آماده سازی چسب و ریختن روی سطح ،کاشی و سرامیک را روی آن قرار می دهیم با فشار کوچکی به سرامیک سبب اتصال کامل آن با چسب می شویم. در نهایت استفاده از فاصله گذار و دوغاب و بتونه کاری است که فرایند نصب را کامل می کند.

بهتر است پس از نصب کامل در چند مرحله بین سرامیک یا کاشی های نصب شده را آب ریزی کرد. آب، ملات زیری را سفت تر کرده و اتصال ملات و سرامیک را محکم تر می کند.

 

1. کاشیهای بین کابینتی شیشه ای

این نوع کاشی بین کابینتی تهیه شده از شیشه های رنگی کریستالی هستند و برای همین از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند.

این مدل از کاشی ها تنوع رنگی بالایی دارند، روی سطوح خود فاقد درز هستند و همچنین بدون زیرسازی، قابل نصب هستند. قیمت آن ها نیز برحسب متر مربع مفید محاسبه می شود.

البته در این مدل از کاشی ها می توان به ویزگی های منفی همچون حساسیت بالا و وزن سنگین اشاره نمود که این وزن سنگین سبب دشواری در حمل و نقل می شود.

  • مهدی محسنی نیا